19/03/2014

El 8 de març és el dia internacional de les dones i tot el territori està ple d’accions, activitats i actes que en recorden aquest dia. En aquesta ocasió la participació de les diferents entitats ha estan tan gran que fins i tot els actes s’estenen fins el mes d’abril.

cartel_FUENTE MUJERES

Violeta no podia ser menys i us proposem visualitzar amb nosaltres una película; La fuente de las mujeres del director Radu Mihăileanu i protagonitzada per Leïla Bekhti i Hafsia Herz. La película s’estrenà el 2011 i conta la història d’un petit poble entre el Nord d’Àfrica i l’Orient Mitjà on la tradició exigeix a les dones que vagin a buscar aigua a una font que brolla al cim d’una montanya i que les dones han de pujar cada dia sota un sol ardent. Leila, una jove del poble, decideix deixar de fer-ho.

En el debat col·loqui posterior parlarem del conte revisat de Lisístrata i de la desobediència femenina com a fórmula de reclam dels nostres drets.

Event a Facebook: https://www.facebook.com/events/1545969542295254/

Fecha inicio: 19/03/2014

Fecha fin: 19/03/2014

Lugar: Centre cívic de les Planes - C/John Fitzerald Kennedy, 4 - Sant Joan Despí

Horario: 18.30h.

Organizador: Violeta

La fuente de las mujeres. Cinefòrum.